Lloguer de temporada. Et presentem un pis d’estil modern a la desitjada zona de la Vila Olímpica, ideal per a qui cerca comoditat i qualitat de vida. Aquest habitatge compta amb 115 m² construïts i 88 m² útils, perfectament distribuïts per aprofitar cada espai.
En entrar, us rebrà un lluminós saló-menjador, amb grans finestrals que omplen l’espai de llum natural i donen accés directe a un balcó de 6 m², perfecte per relaxar-te o gaudir d’un cafè a l’aire lliure. La cuina oberta amb illa està completament equipada amb electrodomèstics integrats, ideal pels amants de la gastronomia i les reunions socials.
El pis disposa de tres dormitoris, tots amb armaris de paret, destacant una suite amb bany privat. A més, trobaràs un segon bany complet, tots dos amb moderns plats de dutxa. També compta amb una pràctica zona de bugaderia independent.
Amb detalls com terres de fusta, aire condicionat i calefacció per conductes, finestres amb doble vidre, vídeo porter i càmeres de seguretat, aquest habitatge ofereix tot el que necessites per viure amb total comoditat. L´edifici disposa d´ascensor i una plaça de pàrquing està inclosa en el preu del lloguer.
Aquest pis moblat està llest perquè et mudis i comencis a gaudir de la vida a un dels barris més atractius de Barcelona. No deixis escapar aquesta oportunitat!
Contracte de lloguer de temporada
El propietari no és un gran tenidor
Sistema estatal d’índexs de preus del lloguer d’habitatge: 1.775,20 euros mensuals.
Compare listings
Compare